Od 2008 roku Lingaro Group jest doceniany przez klientów oraz globalne firmy badawcze i doradcze za innowacyjność, doskonałość technologiczną oraz konsekwentne dostarczanie usług danych najwyższej jakości. Jako kompleksowy partner dla globalnych marek i przedsiębiorstw, Lingaro prowadzi klientów przez całą podróż z danymi – od strategii, przez rozwój, po operacje i wdrożenie, pomagając im zrealizować pełną wartość danych, które mają do dyspozycji. Misja i profil firmy odzwierciedlone są w jej nowym biurze, zlokalizowanym przy ulicy Puławskiej w Warszawie, za którego budowę odpowiadają architekci z pracowni BIT CREATIVE.
Przestrzeń biurowa nowej siedziby Lingaro w Warszawie to ponad 3000 m² na dwóch piętrach. Pierwsze z nich ma 1053,20 m² i obejmuje pokój socjalny z aneksem kuchennym o łącznej powierzchni 68 m², 7 sal konferencyjnych (10-41 m²) oraz oddzielne przestrzenie do pracy typu open-space. Drugie ma 2048,22 m² i zawiera pokój socjalny z aneksem kuchennym o łącznej powierzchni 157,47 m², punkt kawowy, pokój gier z aneksem kuchennym – 46 m², 17 sal konferencyjnych od 10 do 100 m², pokój pracy kreatywnej – 30 m², 3 pokoje do pracy indywidualnej, oddzielny open space i strefę chillout. Imponująca powierzchnia, gwarantująca wolność i komfort, odzwierciedla pozycję Lingaro na rynku międzynarodowym, gwarantując jej pracownikom przyjazne warunki pracy.
Jasny, funkcjonalny i sprzyjający zarówno pracy indywidualnej, jak i zespołowej podział przestrzeni był jednak pierwszym wyzwaniem, z którym zmierzyli się architekci z pracowni BIT CREATIVE. W końcu wydzielone pomieszczenia musiały być tak zaaranżowane, aby każde stanowiło spójną część całości, a jednocześnie wyróżniało się na tle pozostałych. Punktem wyjścia była więc misja firmy, jej międzynarodowy zakres działalności i profil świadczonych usług.
Stąd też przewodnią ideą sal konferencyjnych są miasta, gdzie znajdują się główne oddziały firmy. Sale konferencyjne w strefie recepcji zaprojektowano w stonowanych kolorach, podczas gdy te dostępne dla pracowników wyróżniają się intensywnymi kolorami. Każda z nich ma swój indywidualny kolor, podkreślony na suficie. Za najbardziej kolorową można uznać salę Meksyk, gdzie dominuje postać Fridy Khalo na ścianie w kolorze celadonu.
Pokój gier dominują kolory firmy – odcienie fioletu i granatu. Sufit, wykonany z paneli w kolorach czarnym, szarym i białym, nawiązuje do tematu pokoju – przypomina szachownicę lub piksele na monitorze. Dodatkowe elementy podnoszące nastrój to tapeta z uniwersum cyberpunka, neonowy napis „Game over” oraz dekoracja ścienne w formie pikseli, pełniąca również funkcję akustyczną. Do dyspozycji użytkowników jest wiele atrakcji: konsola do gier, automat do gier, ping-pong, a także w pełni wyposażony aneks kuchenny i strefy wypoczynkowe.