ORANGE POLSKA

Informacje o projekcie

Opis Projektu

MIASTECZKO ORANGE to jeden z najnowocześniejszych kompleksów biurowych w Polsce zlokalizowany w Warszawie w Alejach Jerozolimskich 160, który od września 2013 jest główną siedzibą Grupy Orange. Od początku realizacji tej inwestycji Grupa Orange jest wyłącznym najemcą kompleksu. Wszystkie budynki zostały dopasowane do wymogów najemcy na zasadzie „build-to-suit”. Biurowiec został zaprojektowany przez znanego architekta Stanisława Fiszera. Powierzchnia użytkowa obiektu sięga 45 tys. mkw., a powierzchnia całkowita wynosi 81,5 tys. mkw. W skład kompleksu wchodzi pięć budynków połączonych ze sobą na poziomie parteru i pierwszego piętra. Każdy z nich ma 6 kondygnacji. W podziemnym parkingu mieści się ponad 1050 samochodów i 120 rowerów. Biurowe miasteczko jest miejscem pracy dla 3500 osób. Pracownicy mogą korzystać ze specjalnie zaprojektowanej kantyny, w której przewidziano ponad 300 miejsc siedzących, wyposażonych kuchni, kawiarni czy sali fitness. Na terenie obiektu znajduje się także sklep spożywczy. Nie brakuje miejsc do odpoczynku – funkcję tę pełni także zadrzewiony ogród z fontanną i drewnianym tarasem.

Po długim i złożonym procesie selekcji i wyboru dostawcy, w którym uczestniczyło ponad 40 oferentów ostatecznie dostawa wyposażenia meblowego do kompleksu Miasteczko Orange w Warszawie została w całości zlecona jednemu wykonawcy – Human Office Polska. Był to największy jednorazowy projekt logistyczny w obrocie meblami biurowymi w Europie. Oznaczało to, że żadna firma w Polsce nie posiadała wcześniej doświadczenia logistycznego tych rozmiarów i należało się profesjonalnie do takiej realizacji przygotować. Finalnie po wielu analizach i optymalizacjach wykonaliśmy tę realizację w ciągu zaledwie 14 dni, co udowodniło, że nasza firma doskonale sprawdza się w tego typu zadaniach. Nasze doświadczenie, skierowanie na cel i doskonała praca zespołowa zaowocowały zrealizowaniem tak dużej inwestycji zgodnie z oczekiwaniami klienta i w założonym harmonogramie. Interesująco przedstawiają się liczby związane z realizacją tego projektu: łączna droga, którą pokonały nasze ciężarówki to 130.000 km trasy. Cały zespół Human Office liczący w sumie 200 osób został podzielony na grupy dowodzące poszczególnymi zakresami realizacji projektu i pracując na obiekcie pokonał łącznie 31.500 km pieszo. Każdy z nas przemierzał średnio 15 km dziennie. Finalnie dostarczyliśmy i zainstalowaliśmy w obiekcie 3.500 stanowisk pracowniczych i 5.050 foteli i krzeseł oraz wiele innych elementów wyposażenia. Zagospodarowaliśmy meblami 45.000 m2 powierzchni biurowej na 30 kondygnacjach w 5 budynkach. Do zabezpieczenia miejsc transportowych zużyliśmy 2.000 m2 płyt HDF i 45 kg wkrętów. Podczas realizacji troszczyliśmy się oczywiście o kwestie związane z ekologią. Prowadziliśmy na obiekcie segregację odpadów i zgromadziliśmy 40 kontenerów posegregowanych do odbioru odpadów.

Efektem naszej pracy są piękne wnętrza Miasteczka Orange, które przedstawiamy na załączonych fotografiach. Pamiętając o naszym motto: Human Office – meble biurowe dla nas to nie wszystko, zrealizowaliśmy ten projekt ze świadomością, że najważniejsi są ludzie i stwarzanie im jak najlepszego środowiska do pracy.

IMG_5813